Greata la puterea a treia.

Zilele trecute Mihai Gadea a acordat un interviu la TVR. Presupun ca TVR face un serial cu personalitatile Antena 3 pentru ca mai ininate au fost invitati Marius Tuca si Dan Voiculescu.

Citez din panesurile lui dom pastor facind si mici comentarii pe alaturi :

 

Ce am făcut în ultimii ani probabil că ar putea să fie niște probe în sensul ăsta. Când o să încetez să fiu un om liber, probabil o să încetez să fiu.” – ai incetat de mult sa fii liber

Mi se pare că viața fără libertate este unul dintre cele mai îngrozitoare lucruri care se poate întâmpla.” – exista si lucruri mai rele cum ar fi sa fii “ziarist” la Antena 3

Eu nu cred în ideea de destin, ca și cum am fi legați de o roată a istoriei. Cred că suntem liberi în deciziile noastre.” liber pina cind accesezi buzunarul patronului tau dupa care esti liber sa faci ce vrea el.

Eu sunt destul de frustrat că oamenii nu acționează conform convingerilor lor.uneori ma intrebam cum de scapi nebatut si schingiuit cind iesi liber pe strada, acum am raspunsul.

De foarte multe ori am fost tentat să plec. Nu vreau să fac bravadă de patriotism, dar am avut sentimentul că România e pentru români.” – si ai ramas aici din pacate !

“Nu știu cât o să continui. Atâta timp cât am senzația că e nevoie de mine și de  vocea mea.  În momentul în care nu o să mai fie nevoie, pentru faptul că lucrurile se însănătoșesc, sau pentru faptul că am obosit, o să plec de tot. Nu o să plec doar când îmi convine și să apar când îmi convine.  Dacă-ți asumi un astfel de rol, trebuie să ți-l asumi până la capăt și cu orice riscuri.” Avem pareri diferite despre boala. – primul pas ar fi sa intelegi ca reprezinti un cancer pentru presa din romana.

Mai mult nu pot. Mi se face greata.

Nota: Minunatele panseuri pe care le-ati citit sit luate de aici

Comentarii închise la Greata la puterea a treia.

Din categoria Greata cotidiana

Comentariile nu sunt permise.