Autocritica

Dragi tovarasi si prieteni,

Recunosc ca m-am asociat cu elementele dusmanoase regimului democratic din scumpa noastra respublica Romania.

Recunosc ca am combatut regimul de inalta democratie instalat o data cu alegerile din decembrie 2012

Recunosc ca fiind neprincipial nu am recunoscut cistigurile aduse de noua democratie.

Recunosc ca inca il consider pe Victor Ponta un plagiator iar pe Crin George Laurentiu Antonescu un pericol pentru tara asta.

Recunosc ca nu ajut babutele sa treaca strada cind vor ele ci numai cind vreau eu, si nici nu le dau locul in sicriul pe 6 roti numit autobuzul 300.

Recunosc ca am defaimat pe diversi cetateni onorabili cum ar fi Valeriu Zgonea numai si numai pentru ca are un consilier prost care daca se enerveaza uita saromana 13 scrie in neaosa limba romana si trece la un discurs de clasa a doua la fara frecventa si in plus i-am reprosat ca a terminat facultatea in nu multi ani ci in foarte multi ani.romana 4

Fumez tovarasi numai tigari capitaliste si ma imbuib pe spatele poporului care are grija sa trimita luna de luna la mine garda financiara sau orice alt control posibil numai pentru a apara valorile democratice pe care eu le defaimez ca un contrarevolutionar ce ma aflu pe lumea asta.

Am dat mita tovarasi, nu pentru ca mi s-a cerut ci, pentru ca, evident am vrut si am creat astfel premizele unei defaimari cumplite.

Am jignit unicul partid de dreapta, PNL care lupta pentru pastrarea valorilor liberale, a drepturilor omului si se zbate pentru retrocedarea proprietatilor asa cum nici un partid de pina acum nu a facut-o, aliindu-se  cu stinga.

Mi-e rusine tovarasi si de aceea ma duc sa mai beau o bere rece . A bon entendeur, salut !

6 comentarii

Din categoria Greata cotidiana

6 răspunsuri la „Autocritica

  1. @Sorin_Patiu

    Zgonea iz cul

  2. Tov. Popescu, măi dragă, jicnejti spiritul acetui neam brav, neclintit, neostoit, nesmintit, neatârnat, și nefutut îndeajuns. Ar trebui să intri în solul și subsolul patriei de rușine! (1.5-2 m)