Ce ne omoara ?

Ne omoară:

Ţigările pentru că poţi face cancer la plămîni (şi chiar se poate) dar cancer la plămîni fac şi nefumătorii

Cartofii prăjiţi sînt bombe alimentare pentru că: provoacă diabet şi boli de inimă, cancer, afectează rinichii.

Berea, îngraşă, face burtă şi alte grozăvii. Tocmai am descoperit că dacă beau moderat o bere pe zi însemna că sînt dependent de alcool şi ar trebui să mă duc la consiliere.

BGhSGd5CIAEcfkY.jpg largeExcesul de carne nu este sănătos – dar nimeni nu defineşte excesul ăsta – cele mai nocive sînt – carnea de vită, viţel, porc, proaspătă, tocată sau congelată, după care apare o altă grupă de criminali, formată din: salamurile de porc sau vită, conservate în saramură, cu sau fără nitraţi, afumăturile, carnea uscată sau conservată prin fierbere: jambonul, cîrnaţii, pateul de ficat, crenvurştii şi nu în ultimul rînd ne face rău şi carnea de pasăre.

Deci trebuie să trecem pe peşte dar şi peştele este contaminat cu mercur deci nici ăsta nu e bun.

Nu ne mai rămîn decît legumele dar nici astea toate, cum am spus mai sus cartofii prăjiţi ne face rău, cei fierţi ne îngraşă iar cruzi nu îi putem mînca. Deci îi eliminăm şi pe ăştia.

Şi nu am terminat aici.

Am descoperit că dacă faci plajă şi după aceea faci sex poţi face un accident cerebral, bine, dacă îl faci pe o plajă stîncoasă şi nu nimereşti orificiul poţi face ruptură de penis iar dacă trec turişti pe lîngă tine şi parteneră şi ea se sperie poţi face penis captivus ceea ce e mai rău cred eu. Tot de la sex dar cel oral, poţi face cancer.

Aşa că nu îmi rămîne decît să fiu mulţumit că azi cercetătorii americani au descoperit că oamenii de ştiinţă britanici nu au mai descoperit nimic şi să mă duc în piaţă să îmi iau un kilogram de spanac (asta nu face nimic dar nu sînt sigur că fierul pe care îl conţine nu dăunează) şi să mă feresc de pasărea care zboară pe deasupra capului meu. Poate fi răcită sau o simplă fîlfîire a aripii ei să mi provoace vreo boală fără lecuire.

Un comentariu

Din categoria Veselie in toata tara

Un răspuns la „Ce ne omoara ?

  1. Oana

    :))) Am citit! Considera-te consiliat si mergi si mergi si bea o bere, mănâncă un mic, fumează o tigara… Pentru ca spanacul te constipa!