Cum am devenit fascist. Si legionar.

Regimul Traian Basescu este un sistem bazat pe o propagandă tipică legionarilor şi metode de persecuţie ale comuniştilor din anii ’50! Cu un «dictator» paranoic, susţinut de o gaşcă de impostori şi adulatori dependenţi de bani şi funcţii publiceMediafax

Da sînt fascist şi legionar, da Victor Ponta sînt aşa cum au spus trepăduşii ăia ai tăi de trei parale, fascist şi legionar.

fascist
Şi sînt mîndru că sînt aşa.
Mai bine aşa decît mincinos şi fariseu ca tine.

Mai bine decît imberb şi fără coaie bă, ca tine !BcWWrstCYAAl_kN

Şi sînt mîndru că fascismul meu şi legionarismul meu te enervează şi te face să spui că măcar eu am o ideologie pe cînd tu ştii că eşti un incapabil şi demn de milă!
Bă! Eu mi-am luat licenţa şi doctoratul fără să copiez de la alţii, la fel ca mulţi alţii care lucrează pe lîngă tine dar îţi acceptă mediocritatea, a ta, a nevestei şi a socrului tău mono testicular.
Da mă Victore, sînt fascist şi legionar. A, am uitat să îţi zic, sînt evreu! Shalom!

Comentarii închise la Cum am devenit fascist. Si legionar.

Din categoria Dumb politics

Comentariile nu sunt permise.