Despre zombie, politica si accize

Cum declanşezi o invazie zombi în România ? Simplu, dînd un interviu şi atacînd guvernul.
Ieri seară Preşedintele Băsescu a spus că va apela la popor, să iasă în stradă ca să se opună accizei de 0,7 sau 0,07 eurocenţi (în funcţie de cine o comunică):
Dacă apare o singură formulare privind acciza la motorină şi vă asigur că voi face ce nu am făcut de cînd sînt, eu îi voi chema pe români să se apere în stradă, în mitinguri, pentru că eu pot demonstra că nu e necesară
Astăzi Vice premierul Dragnea, vice premierul bă, ca să nu se lase mai prejos a declarat:
Domnul Băsescu am văzut că dă foarte multe lecţii, am văzut că incită şi la violenţă şi la dezordine socială. Îl aştept. De-abia îl aştept să cheme lumea în stradă, că poate chemăm şi noi şi poate trans am lucrurile acolo, dacă tot… Să nu creadă el că ne sperie

Nimeni nu crede că Domnul Dragnea poate fi speriat. Nici măcar el nu se sperie de el însuşi. El e viteaz şi dacă vede un zombi ştie ce să facă. Îi arătă o urnă. Două sau mai multe.
Dacă nu ştiţi ce trebuie să faceţi în cazul unei invazii zombi declanşată de către USL sau în fine, în particular de domnul Dragnea avem următoarele sfaturi:

  1. Condiţie fizică bună şi mai ales pantofi de alergat.
  2. O punguţă cu ceva fibre energizante (dacă te aleargă teleormăneanul consumi energie).
  3. O bîtă de baseball sau de oină, katana, nunchks, în general arme albe care nu fac zgomot.
  4. Şervetele umede. Zombi scuipă fluide şi te poţi murdări.
  5. Apă ca să nu te deshidratezi atunci cînd fugi de zombi.
  6. O mască de praf/bandană. După ce îi omori încep să miroasă.
  7. Haine groase. Dacă eşti atacat şi dacă zombi încearcă să te muşte să nu ajungă pînă la piele.
  8. Adăpostul va fi mereu ales în funcţie de poziţia lui. Să poate fi apărat cu efecte maxime.
  9. Evident o armă. Zombi nu crapă decît dacă sînt decapitaţi sau împuşcaţi in cap.
  10. O amuletă ceva ca să îţi aducă aminte că eşti om nu teleormănean de-l lui Dragnea
    Cam asta ar fi.
    Şi acum să înceapă fiesta! Ole !
5 comentarii

Din categoria Dumb politics, Greata cotidiana

5 răspunsuri la „Despre zombie, politica si accize

  1. Jax

    EVRIKA! Dupa ce m-am holbat indeajuns la CODUL CULORILOR din diagrama „The Walking Dead”,am o alta interpretare a Tricolorului Românesc.

  2. Ma bucur ca n-ai introdus in „kitul de urgentza” si niscai agheazma, tamaie si crucifixe. Mi-e teama ca PFA e de partea cealalta.