Primele zile sint mai grele.

Liberalii sînt uimiţi că Antena 3 a început să îşi verse dejecţiile în capul lor. Nu credeau că li se poate întîmpla aşa ceva. Brusc din apostolii luptei împotriva dictaturii se trezesc în poziţia de a încerca să îşi justifice poziţia şi nimeni nu îi mai ascultă, oricîtă dreptate ar putea, sau nu, avea.

De cînd a început scandalul ăsta nu am decît imaginea unui eveniment trăit de mine în anii 90 cînd am fost într-o vizită la Cluj şi unde primarul de atunci, nu mai puţin celebrul Gheorghe Funar începuse să facă arheologie în faţa statuii lui Matei Corvin. În groapă erau nişte bieţi muncitori care săpau sub îndrumarea unor arheologi, la vreo trei metri adîncime, iar de jur împrejurul gropii era o mulţime de maghiari care criticau acţiunea.

E cam aşa e şi acum, cele două mimoze politice s-au certat după ce şi-au pus poalele în cap timp de vreo lună şi noi ceilalţi stăm şi ne uităm la ei. Pe mine mă încearcă rîsul pentru că mi aduc aminte ca eu le spusesem celor care erau dedicaţi cauzei „anti” că vor lua plasă.
E iaca au luat-o şi acum e încărcată cu rahatul debitat de Gîdea, Ciuvica, Badea, Ursu, femeia cu tigaia şi ceilalţi.

tumblr_mvx9xbe0Tw1rnq0vfo1_400Au pus umărul la denigrarea, la ostracizarea tuturor care erau împotriva lor pentru că în momentul ăla democraţia pentru liberali însemna vechiul principiu „Cine nu e cu noi e împotriva noastră” şi trebuie terminat.
Acum mă întrebă cine mai e cu ei, nu nu vorbesc de cei care se vor duce lîngă ei acum din oportunism politic ci de cei care vor uita ce au făcut din 2009 pînă în 2012 şi de atunci încolo.

Deci dragi liberali, oricît de simpatici mi-aţi fi unii dintre voi, vă meritaţi soarta cu vîrf şi îndesat şi parol de cineva vă va arunca vreun colac de salvare pentru ca să ieşiţi din mocirlă în care aţi intrat de bună voie numai pentru ca să satisfaceţi un capriciu al unui şef de partid care nu are nici o însuşire decît cea că a acceptat să fie aliat pînă şi cu muma pădurii numai ca să acceadă la putere.

În final un proverb din înţelepciunea costobocilor:
Dacă intri în troacă te mănîncă porcii !
Atît !

P.S. O singura rugaminte am : daca cumva anuntati seara asta ca va despartiti sa nu o faceti in timp ce ruleaza Suleyman, nu o s ava bage targetul in sema. (credit pentru pentru rugaminte dat lui Liviu Iolu)

Un comentariu

Din categoria Dumb politics, Greata cotidiana

Un răspuns la „Primele zile sint mai grele.

  1. Ar trebui scoasa inregistrarile cu Crin care spala tot PSD-ul pe picioare de la Iliescu la Ponta spunand ca nu sunt comunisti :))))