Tara mea.

Ţara mea este frumoasă. Si ce dacă nu ştim să o promovăm, ţinem frumuseţea numai pentru noi.
Ţara mea este populată, în unele zone aproape că e păcat că e aşa. Mai bine pustie.
Ţara mea este ţara unde pînă şi aurul rugineşte.
Ţara mea e locul în care porcii conduc iar oile votează o dată la patru ani.
Ţara mea are ape, poluate.
Ţara mea are munţi, despăduriţi şi un politician pe care îl cheamă Cherestoy Atilla.

7659_597368236982206_2121529499_nŢara mea are litoral dar acolo e ducatul independent al unei legume.
Ţara mea are partide de geaba de dreapta şi de geaba de stînga.
Ţara mea seamănă cu Elveţia la fel cum seamănă două lucrări scrise de un prim ministru plagiator.
Ţara mea este o ţară cu un popor credincios care se duce la biserică atunci cînd se naşte, se însoare, îşi botează odrasla şi atunci cînd moare. Ţara mea are un popor credincios de minim patru ori, mai apoi vorba orbului vom trăi şi vom vedea.

Ţara mea nu se vinde, se lasă răpită de cîte ori vrea ea.
Ţara mea are guvern, la televizor.
Ţara mea uraşte mita dar o acceptă ca pe un lucru normal.
Ţara mea are nevoie de tine şi de tine şi de tine şi poate şi de mine dar toţi sîntem supracalificaţi şi poate luăm pîinea de la gura vreunui conţopist.
Ţara mea vrea să înainteze economic dar se lasă furată pentru că e mai sexy.
Ţara mea are cultură dar ea nu mai contează.
Ţara mea are agricultură, doar dacă e vremea bună.
Ţara mea are un sistem de sănătate, şchiop şi sub salarizat.
Ţara mea nu o să mai fie ţara mea, la un moment dat, să fie a lor, aşa cum am deschis uşa aşa o pot închide, fără să mă mai uit înapoi vreodată.

3 comentarii

Din categoria Greata cotidiana, Povesti nemuritoare

3 răspunsuri la „Tara mea.

  1. dynamytejon

    Wtf ?Si „tara mea”e cam la fel ! Vorbim despre ROMÂNIA 😦 Si totusi ,inca sper !

  2. dynamytejon

    Reblogged this on UN TARAN,DAR CE TARAN! and commented:
    „ŢARA MEA” este cam asa !

  3. Țara numită România e alcătuită din mai multe țări: a mea, care se termină la gardul casei mele și a lor. A lor e mai mare dar e vai mama ei! A mea e mai mică dar e frumoasă. Când milioane de țări mici de ale mele/tale se vor uni, țara lor va trebui să dispară.