O problema Rezolvata de Guvern

Iată că şi de data asta Guvernul Ponta a reuşit să rezolve o problemă a românilor.

temperaturi
Ca de fiecare dată, el guvernul, şi-a aplecat urechea bleagă la popor şi a ascultat dorinţa lui de soare şi de căldură.
De aceea însuşi El, Victor Viorel Ponta a discutat cu Natura şi a sfătuit-o că ar fi mai bine pentru ea ca să se încălzească deşi Traian Băsescu încerca să o convingă să rămînă la temperaturi credibile pentru această perioadă, 7 pînă 11 grade.

În urma discuţiilor avute cu Natura, delegaţia formată din primul ministru Victor Viorel Ponta, Dan Sova şi Vice Prim Ministrul Liviu Dragnea au reuşit negocierea unei temperaturi de 23 de grade Celsius.

Această temperatură reprezenta de fapt o creştere de 12 grade în favoarea poporului suveran, pac, pac!

Deşi Preşedintele României s-a opus acestei acţiuni iată încă o dovadă a muncii neîncetată a Premierului nostru!

ww0207-37

Victor Ponta a spus: Sper că de data asta Băsescu nu e fericit şi poporul va înţelege că soarele aduce bunăstare.

Liviu Dragnea: Deşi doamna Natura a spus că nu e normal ce se întîmplă, noi în Teleorman credem că e mai bine pentru cei duşi dintre noi, le e mai uşor să ajungă la urne. (domnul Dragnea nu a specificat care tip de urne foloseşte).

Dan Sova: ng, ng, ng.

Crin Antonescu: Doamnelor, domnilor, deşi este binecunoscut de mult timp că PSD este pus numai pe jaf, iată încă o dată dovadă că vrea să îşi tragă partea leului din construcţie pe care NOI am avut-o, în speţa USL. Aşa cum zicea şi binecunoscutul orator Cicero în Catilinare:

“Quo usque tandem abutere, Catilina, patientia nostra? Quam diu etiam furor iste tuus nos eludet? Quem ad finem şese effrenata iactabit audacia?

Păi pînă cînd domnule Ponta credeţi că ne veţi mai duce pe noi cu zăhărelul? Pînă cînd vă întreb, îndreptînd degetul acuzator către domnia-voastră, cel care aţi rupt USL pentru că, nu-i aşa, sa luat tot caimacul de la lapte?

Traian Băsescu: Domnul Ponta mi-a trimis o scrisoare vizavi de temperaturile scăzute, normale, ale lunii Martie, am semnat legea sper ca acum temperaturile să crească respectînd dorinţă guvernului.

Corneliu Vădim Tudor: Iată încă o dovadă a guvernului criminal aliat al ungurilor. A dat căldura pentru ca holdele să se coacă mai devreme şi să le exporte cu ajutorul cabalei iudeo masonice mai departe în Arabia Saudită sau Egipt.

Ion Iliescu: Bine că s-a făcut cald, mă obişnuisem cu frigul şi mă gîndeam că poate am păţit ceva ce nu mă aşteptam.

Mihai Gîdea: Încă o dată Natura s-a dovedit aliata guvernului nostru de suflet. Am participat activ la această acţiune, eu, aducîndu-mi un aport nemijlocit la susţinerea domnului Prim Ministru Victor Viorel Ponta în discuţiile cu Natura prin săruturi dulci în locuri mai puţin bătute de soare, unele chiar întunecoase.

Glorie eternă Guvernului Ponta III şi înţelepciunii sale!

Ole!

Un comentariu

Din categoria Dumb politics, Veselie in toata tara

Un răspuns la „O problema Rezolvata de Guvern

  1. Pingback: O problema Rezolvata de Guvern | UN TARAN,DAR CE TARAN!