1 Aprilie

– Este adevărat că Iliescu a declarat că în sediul PNŢCD s-au găsit droguri?
– Da.
– Este adevărat că s-a dovedit că nu erau droguri?
-Da.
– Este atunci adevărat că Iliescu a minţit?
– Nu.

Ponta: Am cerut Comisiei de Etică abilitată de lege, eu am cerut, să verifice teza de doctorat şi sunt convins că se va dovedi că nu am plagiat.
Reporter: Şi dacă Comisia despre care mi-aţi spus dvs decide că a fost plagiată?
Ponta: Atunci ÎN MOD SIGUR MĂ RETRAG!
Reporter: Veţi demisiona?
Ponta: Sigur. Dacă comisia abilitată de lege dă o asemenea decizie, da.
Ministrul de Externe Andrei Marga a declarat că din cunoștințele sale, premierul nu a făcut declarația că demisionează dacă se constată plagiatul.

Realitatea TV. Întrebare din partea moderatorului: „Până la urmă, ce aţi declarat în El Pais? Că vă daţi demisia sau nu?“ „Nu, am declarat că îmi asum responsabilitatea pentru faptele mele.“
 Realitatea TV – despre interviul din El Pais. „Nu l-am spus eu, cuvântul acela. Dar m-am învăţat minte când mai vorbesc cu spanioli să vorbesc în spaniolă, nu în engleză.“ „Păi, atunci în ce limbă aţi vorbit?“ „În engleză.“

Interviul din El Pais a avut loc în limba română, fiind publicat pe site din 3 iulie

2 comentarii

Din categoria Dumb politics, Political Zombies, Povesti nemuritoare

2 răspunsuri la „1 Aprilie

  1. Reblogged this on Opinii argumentate, speram and commented:
    ! aprilie, plin de adevaruri 🙂