Mesajul oracolului cu ochelari.

Update : un articol foarte bun pe aceeasi tema scris de Angela Tocilă il puteti citi aici.

Piticul din puţul competenţelor şi interesului public (expresie preluată de la Horia Pană pentru că mi-a plăcut prea mult), Victor Viorel a scris ieri pe Facebook un mesaj de bine către tot poporul baronial asediat de DNA în zilele acestea.

“In urma cu exact 13 ani, pe 4 aprilie 2001, Premierul Adrian Nastase m-a numit in functia de Sef al Corpului de Control al Guvernului! Si atunci m-am gandit cu regret, dar si cu mandrie, la cariera mea anterioara de magistrat, dar asa am crezut ca pot sa fac mai mult din ce mi-am propus in viata.
Am incercat in toata aceasta perioada sa folosesc pozitiile publice ocupate (secretar de stat, ministru, deputat, Prim-Ministru) pentru a schimba in bine tara in care eu si Darth_Vaderfamilia mea ne-am nascut si in care o sa traim tot timpul, cu bune si cu rele.
Cred ca acest an este cel mai greu dintre toti anii de pana acum (plin de abuzuri, persecutii politice, calomnii, nedreptati, tradari si dezamagiri) – dar si miza sa este enorma!
Trebuie sa punem capat tranzitiei de la societatea comunista (cu accesele sale securiste din ultimii 10 ani) spre o tara europeana, cu oameni mai linistiti si mai demni, guvernati de valori si obiective comune, nu de frica de mascati si de linsajul public din partea unor jurnalisti fascisto-comunistoizi!
In noiembrie, dupa ce castigam aceasta ultima si vitala batalie, ma voi putea declara multumit de ce am realizat! Si atunci imi doresc sa las locul in politica altora, mai tineri si mai putin marcati de regimul oribil al ultimilor ani. Iar eu imi propun sa recuperez cat voi putea de mult din timpul pe care in ultimii 13 ani NU l-am dat familiei si celorlalte parti bune si frumoase din viata mea.”

Mai toată lumea s-a vrut un soi de interpretator al mesajului de parcă ar fi fost scris cu maşina Enigma.
Băieţi, treaba e simplă, Victor Ponta vrea două (pardon, trei) chestii simple
a micuţ) să candideze la preşedinţie, deşi nu are coaie să o spună verde în faţă deocamdată
b micuţ) să scape de baronii locali care au crezut că o dată cu venirea la putere al USL vor fi pe cai mari.
c micuţ) să înlocuiască baronii locali bătrîni cu nişte baroneţi locali mai 2.0 aşa ca să fie bine să nu fie rău.

Domnul Sultănescu are şi el interpretarea sa făcută cu ochii minţii. Bine, acum cine ar putea şti ce e în mintea lui Victor Ponta, în afară de haos şi cîteva idei furate de pe la unul sau altul.

Bun, punctuleţele unu şi doi din comentariul lui sînt  mai mult decît evidente. Băieţi staţi calmi că particip la alegerile prezidenţiale dar din păcate trebuie să scap de unii din voi că sînteţi prea mulţi şi prea ţanţoşi. La punctuleţul trei este evident că semnalul este dat de generaţia mai tînără, adică se poate fura băieţi da mai cu perdea să nu vă prindă ăia de la DNA şi/sau să ne dea în gît vreun ziarist. Şi în plus hai să o bag teza cu fasciştii şi legionarii că tot mi-e dragă mie şi nu ştiu despre ce este vorba.

Trist şi în acelaşi timp hilar este că s-a căzut în capcana retragerii lui Ponta. Păi dacă se retrage, bă, nu se va duce la schit sau la Bruxelles alături de soţia după care tînjeşte ca Penelopa după Ulise ci se va duce la preşedenţie unde are pe mînă SRI şi SIE şi STS şi alte mijloace care îi poată apăra pe baroni şi să îi facă jocurile pentru apropierea de statul ăla care se învecinează de obicei cu cine vrea el (asta ca să respect cutuma şi să nu pomenesc de Rusia niciodată).

Ponta are nevoie de baronii locali cum are nevoie omul de aer, fără ei ar fi un neica nimeni, un nima’n drum care nu are şansă nici cît să i se deschidă o uşă.

Singurul, poate şi cel mai lucid comentator al aceste declaraţii făcute pe reţele de socializare este şi, da, trebuie să recunosc e PNL-ul, deh a dormit cu el în pat vreo doi ani şi îi ştie tabieturile :

“Probabil consilierii lui Victor Ponta urmăresc să impresioneze mulțimile cu acest discurs patetico lacrimogen..”

Use_466fbf_2884535

În rest declaraţia Cristinei Pocora bate cîmpii aşa cum ne-am obişnuit.

La final trebuie să spun că Victor Viorel este încă prizonierul lui Mazăre, Dragnea, Nicuşor Constantinescu, Oprisan şi al altora ca ei şi încearcă din răsputeri să scape de ei cu ajutorul justiţiei. Cu Duicu a ţinut, Dragnea are un meci deja cu DNA-ul, Nicuşor  Constantinescu pune paie pe foc împotriva DNA ceea ce îl ajută pe Ponta să zică în faţa americanilor şi ambasadorilor Uniunii Europeene că el e un democrat vizavi de ăştia mai bătrîni, iar lui Mazăre probabil îi va veni rîndul cît de curînd. Dar asta nu înseamnă că retorica se va schimba şi tot într-o dictatură vom trăi. Pentru că nu-i aşa Băsescu e de vină. Mă întreb ce se va întîmpla cînd toţi ăştia vor fi condamnaţi definitiv şi Ponta va fi preşedinte, pe cine va da vina ? Pe zei, neşansă ? Rămîne de văzut la momentul potrivit şi am să rîd.

2 comentarii

Din categoria Greata cotidiana, Istorie politica

2 răspunsuri la „Mesajul oracolului cu ochelari.

  1. dynamytejon

    Reblogged this on UN TARAN,DAR CE TARAN!.

  2. Pingback: Anunțul lui Viorel pe facebook - minciună sau test de fidelitate? - politicstand.com - politicstand.com