Despre stânga românească habotnică …

Cam asa

Cabal in Kabul

.Image

Un băiat cu barbă si ochelari (Costi Rogozanu) mi-a zis aseară „alexe hai sictir” pentru că remarcasem blând că unii habotnici de la CriticAtac sînt replica exactă, ca în oglindă, a mascaților sinecuriști care semnează cu dreapta (și în linie)… Aceeași mistică și intoleranță, doar că prin cuvinte diferite (și talent de Scînteia, și unii și alții)…

.
Nu i-am răspuns imediat pentru ca a trebuit sa fac skanderbeg cu niste lipoveni în Vama Veche pina in zori, am băut nenumărate cocktailuri (proaste) și am citit trei capitole din Mouse and Rat, cartea lui Umberto Eco despre arta traducerii; dau titlul în engleza pentru ca Eco a scris-o in engleză… limbă pe care Rogozanu o practică șovăielnic… după cum nu știe nici sa facă un divin risotto cu fructe de mare cum fac eu și nici sa conducă fredonand din Rumi in limba persană… Îl bănuiesc chiar ca in…

Vezi articol original 337 de cuvinte mai mult

Comentarii închise la Despre stânga românească habotnică …

Din categoria Uncategorized

Comentariile nu sunt permise.