Zborul copilotului

Erau nori pe cer, INM dăduse avertizare de cod galben de ploaie şi furtună. Victor Ponta a ieşit din biroul lui de la Ministerul Apărării cu un zîmbet ştrengar pe buze. În gîndul lui, bine că m-am văzut acum două săptămîni cu Bibi şi mi-a dat ideea să mă mut. Ia să văd ce am de făcut azi:

Bona filipineză – plătită.
Daciana – la Bruxelles.
Certat a mia oară cu Băsescu şi propus exorcizare by proxy– făcut.
Căutat exorcizator la Catedrala Neamului – nu este, catedrala e în construcţie, exorcizatorii bucureşteni sînt la un schimb de experienţă cu preoţii Vodoo din Teleorman în vederea creşterii performanţei electorale la 25 mai luna viitoare. De văzut.
Aaaaaaaaa ce frumos au venit americanii ! Aş vrea să mă dau şi eu cu un F16.

Victor s-a urcat în maşină şi a plecat către aeroport. Acolo îl aştepta Tariceanu şi una dintre soţiile lui, a şasea parcă. Dă să se urce în avion, pilotul îi spune că are un deranj la stomac şi dacă se întîmplă ceva el trebuie să preia manşa şi să aducă avionul pe pămînt. În siguranţa dacă se poate.

Decolarea este ok, totul merge strună, dar la un moment dat pilotul îi strigă în cască: Copiloateee, copiloateeeee! Preia manşa asta că mi-e rău, nu mă mai pot ţine!
Victor preia manşa, prin mintea lui trecu uşor un gînd. Uşor pentru că în momentul ăla mintea lui era concentrată pe găsirea unui exorcizator.
– Hm-mm văd că vitezele se schimbă la fel ca la Logan.
A băgat avionul în viteza a XII-a şi în spatele lui o urmă albă de fum. Şi BANG! Victor a spart zidul sonic. Jos, pe pistă, Valeriu Zgonea era nervos: Adică cum? Am spart zidul din jurul parlamentului împreună cu ăla… cum îl cheamă Waters şi nimeni nu zice nimic. Acum Victor face BANG şi toţi sînt cu ochii pe el.
Sus pe cer avionul în care se află Victor se face din ce în ce mai mic. Victor copilota, pilotul.. în fine pilotul avea o problemă la stomac şi se ţinea de burtă.
Dintr-o dată Victor aude o voce groasă din spate.
– Victor, Victor! Ce faci tu aici?
– Cum ce fac copilotez!
– Victor, Victor! Ce faci tu aici?
– Bă, tu nu înţelegi că eu copilotez acum?
– Victor, Victor tu nu copilotezi nimic! Ai ai dormit pe budă mă, de trei ore! Sînt eu tată socru şi vreau să mictionez !

Comentarii închise la Zborul copilotului

Din categoria Greata cotidiana, Miorita laie laie bucalaie

Comentariile nu sunt permise.