Scurta de luni XXXI

De la o vreme m-am cam săturat să citesc şi să aud nu îi mai votaţi pe ăia că ceilalţi sînt mia buni, deşi nici unii şi nici ceilalţi nu sînt mai breji.
M-am săturat să votez de o vreme îndelungată răul cel mai mic pentru că răul cel mare este mai rău decît răul cel mic.
Lăsaţi-mă să aleg şi nu turnaţi o găleata de zoaie în capul meu numai pentru că nu am aceeaşi opţiune cu voi său doar pentru că îmi exprim opiniile într-un mod care vouă nu vă convine doar pentru că îl critic pe favoritul vostru.

3618602355_4c25739fcc_b

De 25 de ani românii sînt puşi să aleagă mereu, la fiecare alegere, fie ea locală, fie generală, fie prezidenţială cu răul cel mai mic.

La ultimele locale şi generale, da, cele din 2012 românii au votat răul cel mai mic, aşa îşi închipuiau ei. La o primă vedere, după aproape 2 ani de la alegerile locale constatăm că realitatea întrece închipuirea. Iacătă că nu curge lapte şi miere.
În cazul în care erau puse maimuţe să candideze ele cîştigau numai pentru românii au plecat urechea, aia bleagă, de data asta, la strategia lui Bogdan Teodorescu. Cum nu ştiţi cine e Bogdan Teodorescu ? E cel care a făcut campania președintelui Emil Constantinescu, în 1996 atunci cînd a cîştigat alegerile pentru ca mai apoi să devină consultantul PSD in 2000.

Bucureştiul a devenit un oraş al şantierelor fără cap, al retrocedărilor către falşi moştenitori, al construcţiilor fantomă şi al parcurilor date spre administrare către firme de casă. De ambele case, ca să nu ne întrebăm de fapt cine cîştigă din treaba asta.

Acestea fiind spuse, votaţi, dar votaţi în cunoştinţa de cauză. Votaţi programe, nu liste, votaţi cu capul mai întîi şi mai apoi cu ştampila. Şi celor din partide îi rog să mă convingă că trebuie să îi votez, pînă acum nu am văzut că s-ar strădui prea mult cineva să îmi explice. Votul meu nu se cîştiga nici cu un mic şi o bere şi nici cu o brichetă şi o pungă de plastic.

Doar v-am zis!

2 comentarii

Din categoria Campanie 2014, Dumb politics, Greata cotidiana

2 răspunsuri la „Scurta de luni XXXI

  1. Despre chestia asta cu „răul cel mai mic” am mai scris pe ici, pe colo. De exemplu, că „răul cel mic” nu este „un bine mic”, deşi unii aşa îl văd. Mic, mare, răul e tot rău. Dar numai din perspectiva unei părţi a corpului votanţilor. Unde eu, de pildă, văd un rău, alţii văd un bine. Chestie de percepţie, ori chestie de chibzuială? Şi dacă e chibzuială, este ea generată de clivajul prieten – duşman sau de gândit la rece?
    Prin urmare, ideea că „românii votează răul cel mai mic” este oarecum exagerată. De cele mai multe ori votează un bine sperat şi se justifică cu răul cel mic pentru dezamăgire post-electorală.

  2. dynamytejon

    Reblogged this on UN TARAN,DAR CE TARAN! and commented:
    programe , liste ? Sa votam ! Cu cine ,cu ce ? Stiu,veti raspunde :cu…stampila !
    Votte for …all !