Si am decis sa votez

Nu, nu îmi place clasa politică actuală ! Cui i-ar plăcea ?
Nu, nu cred în promisiunile lor! Cine ar crede?
Nu, nu cred că dacă ar fi alţii la putere, ar curge lapte şi miere în ţara asta. Alţii au crezut şi au luat leapşă!
Şi da, am scris chestia asta în 3 februarie 2014 chiar aici :

Un viitor non – alegător, non – votant.”

Nu doream atunci să mă duc să votez. Nu aveam de ce! Nici acum nu am de ce!
Nu sînt de acord cu poziţia lui MRU, dar o accept.
Nu îmi plac liberalii pentru că l-au făcut pe Brătianu să facă gimnastică artistică prin răsucire acolo în mormînt atunci cînd s-au aliat cu PC şi mai apoi cu PSD pentru ca şi mai tîrziu să participe la mizeria din 2012 iar acum senini să declare că nu s-a întîmplat nimic şi să cerşească voturi în stînga şi în dreapta.

CA
Nu mi-a plăcut că PDL a pus-o pe Monica Macovei pe locul doi. Bine că e acolo, putea să nu fie deloc.
Nu am să votez niciodată un roşu PSD pentru că îmi provoacă alergie instantanee numai auzirea numelor de Ponta sau Dragnea.

Vote-Imperial-Star-Wars-ElectionŞi cu toate astea am să mă duc să votez pentru că nu vreau ca de lipsa votului meu să profite mizeriile alea numite PSD, Nu vreau să o văd pe Maria Grapini în PE stîlcind limba română, nu vreau să îi văd că apară România de UE pentru baronii lor. E simplu, orice e mai bun decît lista aia.

În rest, vă doresc succese nebănuite domnilor!

2 comentarii

Din categoria Campanie 2014, Dumb politics, Greata cotidiana

2 răspunsuri la „Si am decis sa votez

  1. si cu cine votezi, maestre? Pamp? :))))