Despre inocenta si Dan Sova

Dacă Dan Voiculescu va fi condamnat, ar fi al doilea condamnat politic din România după Adrian Năstase”, a susținut Dan Șova la Antena 3

Sova

Eu cred că Dan Sova este un foarte bun politician.
Eu cred că Dan Sova trebuie păstrat în staff-ul de campanie al lui Victor Ponta indiferent de ce crede lumea despre el.


Eu cred că Dan Sova ar putea fi un bun şef al PSD, un bun urmaş al liniei de politicieni deschisă de Ion Iliescu, Adrian Năstase, Mircea Geoana, Victor Ponta şi Mary Ann Van Ghellye.

„Eu sunt convins ca aceasta notiune de prezumtiva nevinoviatie este valabila si cel mai mare ajutor pe care il putem da colegului nostru, domnului Voicu, este sa-l trimitem cat mai repede in fata instantei sa-si dovedeasca nevinovatia” (de aici) (si aici cu imagini)

Eu cred că Dan Sova este singurul om de pe planeta asta care ar putea să facă un mare bine României şi astfel să rămînă în analele şi oralele istoriei. Numai el poate face ce alţii nu au reuşit să facă – să distrugă PSD sau măcar să îl aducă la un procent normal de 3 – 5 %.

hypocrisy-meter
Eu cred că Dan Sova nu mai trebuie criticat.
Cu el ca şef de partid, victoria celor care nu luptă este asigurată.
Deci da, eu îl vreau pe Dan Sova în politica mare a Micului Paris.

Fără Dan Sova viaţa ar fi mai goală şi mai lipsită de umor.

porky'sroadrace0.1

În altă ordine de idei Arabia Saudită a sistat importurile de carne de vită din România.

Comentarii închise la Despre inocenta si Dan Sova

Din categoria Dumb politics, Greata cotidiana, Miorita laie laie bucalaie

Comentariile nu sunt permise.