Tara lor si tara noastra

Screen Shot 08-17-14 at 09.46 AMŢara lor nu e ţara noastră. Ţara lor e cea in care ei se simt mândri că sînt români pentru că ţara lor e o altă Românie.
Ţara lor e o Românie în care unul ca Duicu e erou, unul că Dan Voiculescu e nevinovat iar unul ca Cătălin (sic) Voicu e academician.
Ţara lor vrea să copieze ţara noastră. Numai că nu poate pentru că ţara lor este ca o monedă calpă şi fără valoare.

Ţara lor înseamă:
Victor Ponta
Sebastian Ghiţă
Anne Roşe Marie Jugănaru
Cristian Anghel
Adrian Năstase
Dan Voiculescu
Mircea Badea
Mihai Gâdea
Nicu Alifantis
România TV
Antena 3
Şi alţii ca ei. quotes

Ţara mea are alte valori, ţara mea e altfel, ţara mea nu crede în falsele lor valori, ţara mea se bucură când unul ca ei este condamnat şi în final ţara mea e veselă spre deosebire de a lor care este încrâncenata şi supărată pe tot ce este normal şi care duce spre o viaţă normală.

Ţara mea nu e ţara lor!

Simplu bă!

3 comentarii

Din categoria Dumb politics, Greata cotidiana, Political Zombies, Prezidentiale 2014

3 răspunsuri la „Tara lor si tara noastra

  1. Am spus-o de ani de zile, românii sînt de două feluri: Noi, românii, şi voi, românii. Din nefericire, Ponta va fi preşedinte şi peste România noastră.

  2. Zorin, el zice acolo „in Romania ca in tara noastra” pe cale de consecinta eu ma intreb care e tara lor ? 🙂

  3. „Confiscarea” de ţară e un reflex comunist.