Subiectiv despre ICR Paris sau Povestea mea in funcție publica la ICR Paris si concluziile trase dupa o experiența de 10 ani cu instituții publice românești

Cam asa cu ICR in epoca luminatului Victor Ponta si a maretului USL

just cruising

sighisoara romaniaVreau sa scriu despre experienta mea pentru ca, la 25 de ani de la momentul romanesc 1989, cred ca ea da seama de o boala profunda, inca prezenta in societatea romaneasca.

Ma refer aici la boala arbitrariului individualist in managementul afacerilor publice.

Imi asum subiectivismul acestor rânduri precum si cel al concluziilor referitoare la instituții publice in general.

Totusi, concluziile mele despre ICR pot fi luate ca obiective: in postul anterior puteti gasi lucrarea mea de Master care trateaza aceasta organizatie in urma unei cercetari obiective.

 

Rezumat

Mai jos sunt 10 pagini de citit.

Stiu – epoca zaping – nu aveti timp. Va fac un rezumat si cei ce vor sa se distreze putin pot continua.

 

Faptele :

  • In 2010 ma hotarasc sa imi schimb jobul si am chef sa ma mut putin in Franta
  • Apare o oportunitate la ICR Paris, trec prin doua interviuri cu…

Vezi articol original 5.675 de cuvinte mai mult

Comentarii închise la Subiectiv despre ICR Paris sau Povestea mea in funcție publica la ICR Paris si concluziile trase dupa o experiența de 10 ani cu instituții publice românești

Din categoria Uncategorized

Comentariile nu sunt permise.