Despre experiment politic si oboseala

S-au făcut prea multe experimente pe mine, nu mai sunt în stare să mai suport unul. Am votat de prea multe ori cu răul cel mai mic pentru ca să accept şi acum să fac acelaşi lucru.
În multe discuţii revine anul 2000 şi opţiunea grea de a-l vota pe Ion Iliescu împotriva lui Corneliu Vadim Tudor. Anul ăsta avem de votat între o puzderie de candidaţi ai „dreptei” şi un singur candidat al “stângii”.
Nu, nu va ieşi Victor Ponta din primul tur, pentru că nu se poate, prezenţa la urne e din ce în ce mai mică şi, aşa cum s-a întâmplat şi la algerile generale, o să ajungem să fim conduşi de către aleşii unei minorităţi. Minoritatea care ne înghite, minoritatea care crede mai degrabă în asistenţă socială decât în propriile forţe. Până la urmă e opţiunea lor. Dar este şi opţiunea noastră de a nu accepta asta.
Din păcate, toţi candidaţii „dreptei” nu sunt în stare să ducă un discurs coerent. Ce dezbateri avem ? Dacă Iohannis a fost sau nu la Grivco, dacă X, Y şi Z au copii şi altele de felul ăsta. Şi nici nu a început început încă oficial campania asta. Bun, acum a-mi da argumente venite de la Ionuţ Sereş mi se pare cel puţin penibil. Adică te foloseşti de ce zice un potenţial adversar politic pentru a discredita candidatul care ţie nu-ţi convine. E josnic. Vino cu argumentele tale, nu mai arunca pisica moartă în grădina vecinului pe principiul „Eu nu am spus nimic, dar uite ce declară ăla, eu doar public afirmaţiile lui” Bine mă ! Eşti zeul deontologiei atunci !
Pe de altă parte, nu ştiu dacă „dreapta” chiar vrea să câştige alegerile astea sau face un exerciţiu de imagine pentru o viitoare candidatură peste 5 ani. Peste 5 ani voi avea 53 de ani şi voi fi trecut de jumătatea vieţii – bine, dacă nu am şi trecut deja – şi sincer, nu îmi va mai folosi la nimic. La absolut nimic. Atunci nici justiţia independentă, nici statul de drept, nici fondurile europene care vor intra de atunci în colo în ţara asta bătută de soartă.

Nu mai aştept nimic şi, de aici în jos, mă puteţi înjura, combate sau ce vreţi voi, am obosit şi în curând nu mă va mai interesa nimic din toate acestea.

3 comentarii

Din categoria Campanie 2014, Dumb politics, Greata cotidiana, Miorita laie laie bucalaie

3 răspunsuri la „Despre experiment politic si oboseala

  1. dap, soarecii de laborator sunt la un pas de greva.

  2. Eu am ajuns demult la concluzia asta, si de aceea ma duc la vot dar il anulez.Pentru ca asa imi exercit dreptul de a vota, dar nu dau sanse niciunui candidat.O fi bine, o fi rau…