Bestiar XXXV– Despre Oz si traseism

– Ca de obicei începem cu o călătorie în spaţiu şi timp într-o altă dimensiune. Dimensiune. A patra dimensiune, cea în care trăieşte Victor Ponta. Ce mă uimeşte pe mine este faptul că el şi cei din jurul lui ştiu forate bine că toate afirmaţiile premierului se pot demonstra. Acum nu ştiu foarte sigur dacă consilierii lui fac mişto de el sau el este atît de inconştient şi vesel încît să nu îşi dea seama că mai există şi alte surse de informare. Altele decît biserica Antena 3.

wizard-of-oz-3d-dorothyNiciodata, in niciun fel – si astazi mi s-a confirmat acest lucru, i s-a confirmat si doamnei Cretu – niciodata nu s-a vorbit ca Romania sa primeasca portofoliul de ajutor umanitar.

 

Este o facatura din Romania” 

Citat din mica calatorie in tara lui Oz a lui Victor Ponta.

I was leaked by a strange individual the draft organigram as of yesterday (2 September) of the Juncker Commission. I take it as a compliment for the strong coverage by EurActiv.”

(de aici) – Gheorgi Gotev jurnalist pentru Euroactiv.

–  Temele de campanie pentru prezidenţiale sint atît de diverse încît te loveşte un căscat intens şi te fac să te gîndeşti serios dacă merită să le acorzi atenţie.
Tema principală este “Băsescu este de vină!”. De vină pentru că a plouat vara asta, de vină pentru sezonul turistic prost de la Marea Neagră, de vină pentru că autobuzul 300 este plin de nespălaţi sau şi mai grav pentru că deşi se face colectarea  selectivă a deşeurilor, tot amestecate ajung la groapa de gunoi.


Dacă un candidat vrea să cîştige neapărat alegerile nu trebuie să depună nici un efort ci numai să promită o viitoare campanie de reducere la tigăi sau ulei de floarea soarelui. Cred că ar avea mai mult succes.

– Tot săptămâna asta s-a legalizat prostituţia. Ho ! Nu vă repeziţi aşa ! Nu s-au deschis bordeluri în capitală, nu învie din cenuşă Crucea de Piatră ci aleşii locali îşi pot consulta condicuţa şi să se ducă la clienţii care îi plătesc mai bine.

Ionel Munteanu – Primar al localitatii Ciocani – Judeul Vaslui

Da’ haideţi să trecem la subiect. Vreţi să ştiţi opţiunea mea? Acuma e prematur. De principiu, nu am nicio problemă. Sunt la al treilea mandat şi de la PSD am plecat. Eu am o singură condiţie care mi-a fost promisă. Am doi kilometri de asfalt care m-ar ajuta şi pentru al patrulea mandat. Am primit numai promisiuni, zece ani de promisiuni. Dacă s-ar face, aş rămâne în istorie că am fost cel care a rezolvat o problemă de 50 de ani (de aici)

Cu o şosea prin sat, cu doi kilometri de asfalt din sat la şoseaua naţională, cu o reparaţie de şcoală. Cine dă mai mult sau cine promite mai bine ăla e alesul şi cu ăla se duce.

Un comentariu

Din categoria Campanie 2014, Dumb politics, Greata cotidiana, Miorita laie laie bucalaie, Political Zombies

Un răspuns la „Bestiar XXXV– Despre Oz si traseism

  1. Jax

    E ceva Orwellian in scrisurile din ultimul timp:) God help us…