Azi nu

azi nu

Pentru că nu mai am chef.
Pentru că m-am săturat de mizeria asta de campanie.
Pentru că m-am săturat să mai aud şi să citesc de: Ponta, Băsescu, Ponta, Băsescu, Ponta, Băsescu, Ponta, Elena Udrea, Băsescu, Ponta, Băsescu, Elena Udrea, Ponta, Băsescu, Ponta, Băsescu, Ponta, Băsescu, Ponta, Băsescu, Ponta, Băsescu, Ponta, Băsescu, Elena Udrea,  Ponta, Băsescu, Ponta, Băsescu, Ponta, Băsescu, Ponta, Băsescu, Ponta, Elena Udrea, Băsescu, Ponta, Băsescu, Ponta, Băsescu, Ponta, Băsescu, Ponta, Băsescu, Elena Udrea, Ponta, Băsescu, Ponta, Băsescu, Ponta, Băsescu, Ponta, Băsescu şi Elena Udrea iar câteodată de Iohannis.
Pentru că nu mai pot crede în sondaje.
Pentru că a început să îmi fie indiferent.
Acum daţi cu pietre dar azi nu !

2 comentarii

Din categoria Greata cotidiana, Political Zombies, Prezidentiale 2014

2 răspunsuri la „Azi nu

  1. mihaelabiolan

    Io cred ca baietzii astia-s mana-n mana cu headhunterii care insista ca UK e totusi un loc ok…. in ciuda reticentelor mele… Sau ma rog, macar mai ok ca RO.