Un lucru care scrie

Victor Ponta: Iohannis este un lucru, eu sunt roman/ Nu vreau sa mai primim ordine din afara tarii, noi stim mai bine in Romania (de aici)

Dragă domnule Victor Ponta,

prin prezenta aş dori să te anunţ că eu sunt un lucru. Sunt un lucru pentru că sunt evreu, sunt un lucru pentru că aşa m-am născut eu. Şi mai sunt un lucru pentru că din greşeală m-am născut în ţara asta, bine, mă puteam naşte în Burkina Faso şi atunci era mai nasol, dar nah ăsta a fost norocul meu.

Tot prin prezenţa ţin să te anunţ că lucrul ăsta care îţi scrie ţie acum a avut un bunic care a luptat pe frontul de est şi un bunic pe care l-au alergat legionarii.

La fel vreau să te anunţ că lucrul ăsta e sefard deci trimite-mă dracului în Spania de unde, celelalte neamuri ale mele, pardon lucruri, se trag.

Lucrul ăsta din greşeală s-a întors în ţară să te vadă pe tine cum te caci în capul tuturor celorlalte lucruri din România. Unde celelalte lucruri sunt şi unguri şi saşi (ăia care au mai rămas) şi turci şi ţigani şi tătari şi ceangăi şi sârbi şi şvabi şi ceva arabi.

Domnule Ponta, toţi suntem cetăţenii acestei ţări fie că ne place sau nu ne place, toţi avem o patrie pe când dumneavoastră nu aveţi cei şapte ani de acasă.

Noi avem prieteni adevăraţi pe când tu ai baroni.

Noi avem pisici pe când tu o ai pe Daciana

Noi avem caţei pe când tu îl ai pe Ilie Sârbu.

Noi nu trebuie să ne uităm tot timpul după umăr pe când ţie îţi tremură fundul dacă se răsteşte Mazăre la tine.

Noi avem datorii la bancă pe când tu ai şi la bănci şi la amicii tăi politici.

Mori !

5 comentarii

Din categoria Campanie 2014, Greata cotidiana, Miorita laie laie bucalaie

5 răspunsuri la „Un lucru care scrie

  1. Parte rea, as spune eu, este ca in mai toate tarile civilizate declaratiile de campanie nu se contorizeaza la portofoliul de credibilitate al unui individ ! Pentru ca altfel tipul asta ar bate orice record negativ !

  2. nu te lăsa ! inerveazăte !

  3. Pentru Monta e mesajul, ca sa nu fie dubii!

  4. לנשק את הזין שלי ולנשק את התחת שלי!

  5. Reblogged this on blogdecainerau and commented:
    Nu puteam scrie mai bine. Cu amendaqmentul ca io-s corcitura romano-bulgareasco-saseasca.