M-am săturat !

M-am săturat !
M-am săturat de Victor Ponta care nu înţelege nici macar  acum ce s-a întâmplat în noiembrie !
M-am săturat de falsa societate civilă !
M-am săturat de jurnalişti care scriu la comandă !
M-am săturat de specialişti în general! Şi m-am săturat de cei care ştiu exact ce s-a întâmplat în Gaza, la Paris sau pe te miri unde prin lume !
M-am săturat de site-uri care aruncă fumigene la ora 10 ca 20 de minute mai târziu să le infirme doar ca să îşi facă trafic şi nimic altceva !
M-am săturat în general umorul decedat al compatrioţilor !
M-am săturat de discuţii sterile în care vorbim de autostrăzi (nu se vor face niciodată) sau de metrOu în Drumul Taberei (poate peste 30 de ani) !
M-am săturat de sfertodocti! Şi de semidocţi !
M-am săturat de aşa zisa politică din România. Ea nu are nimic de a face cu politica aşa cum ea ea definită !
Şi aş putea să dau o listă de nume de care m-am săturat dar am făcut-o de atâtea ori încât m-am săturat să o mai scriu o dată !

În general m-am săturat!

YErTzPb

2 comentarii

Din categoria Greata cotidiana, Political Zombies

2 răspunsuri la „M-am săturat !

  1. Dragul meu prieten,

    Există riscul de a ne sătura şi de cei care s-au săturat. Sper că înţelegi de ce ricanez la temă.
    Avem momentele noastre de suprasaturare, de prea plin greţos. Şi care ar fi soluţia la problemă? Retragerea într-o lume idealizată dincolo de lume sau a lua în piept toate mizeriile lumii şi a le contracara? După puteri.
    Eu unul prefer să mă bat „murdărindu-mă”, decât să mă retrag într-o „curăţenie” de infirmieră scârbită. Dar, fără îndoială, noi ne alegem profesia, nu ea pe noi. Şi consecinţele profesării. Fie că este descrisă de distanţă sau de implicare.

  2. da! si eu! mai adaug si saturarea mea de pe plaiurile mioritice! tocmai am terminat o repriza de injuraturi si chiar ma gandeam daca mai are rost sa le mai scriu!