Cea mai buna mama.

Cea mai bună e mama ta.
Dintre toate mamele din lume ea iubeşte cel mai mult.
Dintre toate mamele din lume ea te ajută în orie situaţie.
Dintre toate mamele din lume, cea mai bună mamă este mama lui Cristian David care i-a împrumutat fiului din pensia ei o sumă de 60.000 de euro!

Glorie mamei lui Cristian David!

Aş vrea şi eu ca mama mea să fie ca cea a lui Cristian David dar din păcate nu se poate.

Dar aş vrea să am şi prieteni ca Sergiu – Constantin Vizitiu. Ăsta ar putea fi un prieten adevărat pentru că iată ce declară el:

” Cei doi sunt nişte prieteni de-ai mei şi nu îi puteam lăsa la greu. Nu am treabă cu firmele lor. Sunt doar prieteni de-ai mei pe care i-am ajutat la greu” (de aici)

E? Vedeţi cum stă treaba? Când ai prieteni nu îi laşi la greu şi le dai împrumut vreo 100.000 euro.

Sau de ce nu să am un prieten ca Damian Drăghici care şi el a împrumutat la greu pe mai toată lumea din jurul lui. Să mă duc la el şi să îi spun că am şi eu nevoie de nişte bani, aşa vreo 400.000 euro. Ii dau eu la un moment dat. Odată.

În România, uneori, ai nevoie numai de mame şi prieteni ca să reuşeşti.

Politicienii români, o glumă, prietenia o glumă, rudenia la fel, mamele să trăiască!

2 comentarii

Din categoria Cutia cu maimute, Greata cotidiana, Lichele de tranzitie, Political Zombies

2 răspunsuri la „Cea mai buna mama.

  1. Carevasazica mama lui David e mica si respira greu 🙂 !

  2. Să nu uităm că România e ţara în care Doamna Tamara a cîştigat concursul de „cea mai bună Mătuşă”.