Se mai gindeste cineva si la alegerile din 2016 ?

“Am plecat din UNPR datorită faptului că eu şi domnul Gabriel Oprea avem păreri divergente în raport cu Marian Oprişan. Eu nu cred că preşedintele Consiliului Judeţean Vrancea este un baron pocăit, şi nici că este un hoţ de buzunare recalificat. Dimpotrivă, în opinia mea, acesta este un rebut al tranziţiei, este un simbol al “şmenului” politic. Am ales să îi fac în continuare opoziţie lui Marian Oprişan, adică m-am înscris în PNL”, a declarat pentru stiripesurse.ro Florin Secară.

Preşedintele ales vrea un guvern care are aceeaşi culoare politică cu el. Se fac guverne din umbră, se lansează programe politice e guvernare toate având acelaşi scop, ca PNL să deţină o majoritate confortabilă şi să formeze guvernul lor.

Mă întreb dacă la un moment dat le-a trecut prin minte că mai bine ar pregăti alegerile locale din primăvara/vara lui 2016 şi mai apoi pe cele parlamentare din toamna/iarna aceluiaşi an.

procrastination1
De ce s-ar strofoca cu aceste mici deranjuri? De s-ar chinui de exemplu să anunţe de pe acum cine va fi candidatul la Primăria Generală a Capitalei sau la primăria Cluj, Timişoara sau chiar Constanţa (deşi acolo şansele tind către zero dacă Mazăre se împacă cu Ponta sau nu este arestat între timp).

Aţi auzit pe vreun reprezentant PNL vorbind despre aşa ceva? Nu!

A ieşit Alina Gorghiu să spună ceva despre alegerile locale? Nu!

A ieşit Vasile Blaga să spună ceva de viitorul candidat al PNL la Primăria Capitalei? Nu!

Dar ei vor puterea. Acum!

chuck-norrisBăieţi, dacă vreţi puterea pe bune făcând un alt fel de politică ocupaţi-vă mai întâi de ce se întâmplă în partid, apoi alegeţi-vă oameni care chiar au şanse la alegerile locale, dovediţi că puteţi face măcar asta şi mai apoi gândiţi-vă la guvern. Pentru că da, aşa este, guvernul dă banii, dar primarul e cel care reprezintă partidul în teritoriu. Iar dacă primarul este competent atunci câştiga şi partidul.

Dar cine sunt eu să vă explic că vin nişte alegeri locale, unele parlamentare şi veţi ajunge încă o dată la sfânta ştampilă cu textul „Votat”. Şi atunci s-ar putea să aveţi surprize. Mari.

Un comentariu

Din categoria Cutia cu maimute, Dumb politics, Greata cotidiana, Lichele de tranzitie, Political Zombies

Un răspuns la „Se mai gindeste cineva si la alegerile din 2016 ?

  1. este blat politic, restul va fi shou pentru popor